Menü
Kosarad

Vásárlási és szállítási útmutató

A szállítás díja 1790 Ft.

Ingyenes kiszállítás 25000 Ft felett.

A kiszállítás két módon történhet:

- házhoz szállítás futárszolgálattal

- csomagpontra történő kiszállítás

A szállítási idő alap esetben 1-3 munkanap, természetesen igyekszünk ettől is gyorsabban teljesíteni a megrendeléseket.

Bizonyos esetekben ezek a szállítási idő meghosszabodhatnak. A Black Friday akciós időszakban, valamint a karácsonyi időszakban a túlterhelt futárszolgálatok miatt ez 1-5 munkanap is lehet.

Ezen időszakban leadott rendelésénél kérjük ezt vegye figyelembe.

Minden csomagot utánvétel lehetőséggel szállíttatunk.

Házhoz szállítás esetén a fizetés átvételkor a futárszolgálat munkatársánál készpénzben lehetséges.

Csomagpontra történő szállítás esetén a fizetés átvételkor a csomagponton készpénzben, vagy bankkártyával lehetséges.

Ha átvételkor azt tapasztalja, hogy a csomag sérült (szakadt, nagymértékben nyomodott stb...) és feltehetően a beltartalom is, kérje a kiszállító cég munkatársát, hogy ezt jegyzőkönyben rögzítse. A futárszolgálat képviselőjének ezt kötelessége megtenni, amenyiben ezt megtagadja kérjük keresse fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát. Ebben az esetben tagadja meg a csomag átvételét.

Sajnos a mai futárszolgálatok sem tökéletesek. Néha előfordúl, hogy egy egy csomagot “elhagynak”, vagy megsérűl szállítás közben.
Ebben az esetben ezt sajnos a feladó felé csak nagyon későn jelzik, így sokszor a vásárló hamarabb tud erről, mint mi.

Minden csomag nyomkövető kódját megküldjük a feladáskor a vásárló részére, ezért arra kérünk mindenkit, ha azt tapasztalja, hogy a csomagja indokolatlanul hosszabb ideig nem érkezik meg, vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálat ügyfélszolgálatával, ahol a csomag beazzonosítása után igyekeznek megoldani a problémát.

Amennyiben a csomagfeladáshoz szükséges adatokat helyesen adta meg, úgy csomagját a futárszolgálat 2 alkalommal kisérli meg kézbesíteni. A második sikertelen alkalom után a csomag visszaküldésre kerül hozzánk.

A csomagok feldolgozásának folyamatát azért írjuk le, mert sokan nincsenek tisztában alapvető dolgokkal, így most nekik szeretnénk ezzel segíteni.

1, megrendelés rögzítve a rendszerben – email értesítés a vásárlónak
2, csomag feldolgozása – email értesítés a vásárlónak
3, csomag átadása a futárszolgálat képviselőjének – email értesítés a vásárlónak, nyomkövető adatok megküldése
4, csomag beszállítása a futárszolgálat központjába
5, csomag szortírozása, megfelelő gerincjáratra helyezése – feladás napján
6, csomag megérkezése az illetékes területi depóba – feladást követő munkanapon
7, csomag kiszállítása a címzetthez, vagy a csomagpontra – vásárló emailben, vagy smsben értesítve  futárszolgálat által

Eladó köteles teljesíteni vevő megrendelését, és az árut a vevő megrendelésének eladó által történt elfogadása után 30 napon belül leszállítani.

Vevő ezt a szállítási határidőt fenntartás nélkül elfogadja.

Vevő köteles az árut azon a helyen átvenni, amely a megrendelés eladó által történt megerősítésében szerepel.

Abban az esetben, ha vevő a szerződéstől való előzetes írásos visszalépés nélkül nem veszi át az árut az adásvételi szerződésben szereplő határidő letelte után legkésőbb öt nappal, eladónak kártérítésre van joga a megrendelés sikertelen kézbesítése valódi költségeinek összegéig.

Az áru átadásának helye a megrendelés eladó általi visszaigazolásában szereplő hely, ha a szerződő felek az adásvételi szerződésben másként nem állapodnak meg.

Abban az esetben, ha eladó a vevő által az adásvételi szerződésben megjelölt helyre szállítja az árut, vevő köteles azt személyesen átvenni, vagy biztosítani, hogy az árut olyan személy vegye át, akit meghatalmaz annak átvételére, amennyiben maga nem lenne jelen.

Vevő köteles ellenőrizni a küldeményt, vagyis az árut, és a csomagolást, közvetlenül a kézbesítés után. Ha vevő megállapítja, hogy az áru csomagolása mechanikus kárt szenvedett, köteles ezt a tényt jelenteni a szállítmányozónak, és annak jelenlétében megvizsgálni az árut.

Ha az áru károsodását állapítják meg annak átvételekor, vevő köteles az áru átvétele után azonnal jegyzőkönyvbe venni az áru károsodásának mértékét és jellegét (kárfeljegyzés), aminek a helyességét a szállítmányozó igazolja.

A termék olyan mechanikus károsodásának reklamációit, amelyek nem voltak nyilvánvalóak az áru átvételekor, a küldemény átvétele után azonnal, legkésőbb azonban 24 órán belül érvényesíteni kell.

Az ügyfél kötelessége bebizonyítani, hogy a mechanikus sérülést nem lehetett felfedezni a termék és a csomagolás alapos ellenőrzése során sem. A termék mechanikus sérüléseinek későbbi reklamációit már nem lehet elismerni.

Az ügyfél köteles a termék átvételekor ellenőrizni, hogy a csomagolás teljes-e.

Ha a küldeményt futár kézbesíti, vevő helyben köteles megírni a nem teljes csomagolásra vonatkozó kárfeljegyzést.

.

A böngészési élmény és a weboldal funkcionalitásának javítása érdekében sütiket használunk. Adatvédelmi szabályzat